Společnost MEDIA MARKET s.r.o. byla zapsána do obchodního rejstříku dne 11. září 1991 a 1. října 2008 se pak sloučila se společností T-Service CZ s.r.o. s obdobným předmětem podnikání. Zakladateli byli lidé s dlouholetou historií v oboru. Většina zaměstnanců naší společnosti je i dnes současně spoluvlastníky.
Za dobu existence naší společnosti se překladatelský obor změnil k nepoznání od manuálního psacího stroje s průklepovým papírem k práci se složitými softwarovými nástroji na vzdálených serverech. Špičková výpočetní technika, sofistikovaný software a velmi rychlé spojení se světem jsou nezbytné. Dlouhá historie naší společnosti je tedy dokladem našeho odpovědného přístupu k zákazníkům a schopnosti držet krok s bouřlivým technologickým vývojem v našem oboru.
Naším cílem je poskytovat veškeré služby související s převodem obsahu z jednoho jazyka do jiného ve všech jazykových kombinacích napříč všemi obory. Tohoto cíle dosahujeme ve spolupráci s překladateli, tlumočníky a dalšími překladatelskými agenturami v mnoha místech v celém světě.
Jsme držiteli certifikace ISO 17100 pro překladatelské služby.
V ratingu českých ekonomických subjektů CESR jsme dlouhodobě hodnoceni nejvyšším stupněm A+ jako Nadprůměrně stabilní subjekt se zanedbatelnou mírou rizika. Zveřejňujeme všechny právně požadované dokumenty, jako jsou zprávy o vztazích a hospodářské výsledky.
1. Orientace na zákazníka
Preferujeme individuální přístup k zákazníkům, který nám umožňuje porozumět všem jejich požadavkům, plnit jejich přání a překonávat očekávání.
2. Kvalita dodávaných služeb
Kvalitu našich služeb zajišťují především zkušení vedoucí projektů, překladatelé a tlumočníci, kteří splňují přísné požadavky na kvalifikaci a profesní kompetence. Všechny výstupy prochází kontrolním mechanismem, který dle požadavků zákazníka zahrnuje nezávislou kontrolu a softwarovou kontrolu kvality výstupů.
3. Bezpečnost
Moderní informační technologie a systém zavedených bezpečnostních opatření zajišťuje, že informace, které nám zákazník předá, budou vždy v bezpečí a bude s nimi nakládáno dle jeho požadavků.
4. Transparentnost a odpovědnost
Otevřeně komunikujeme se všemi zainteresovanými stranami, při práci dodržujeme své závazky a plníme své sliby. Poctivé chování je osobním závazkem každého našeho zaměstnance.
5. Neustálé zlepšování
Neustále zkvalitňujeme naše služby prostřednictvím optimalizace procesů a používaní moderních technologií. Tento přístup nám pomáhá dosahovat vysoké kvality našich služeb a plnit přání našich zákazníků.